Snelfilterweg 195, 3063JE Rotterdam

Algemene Voorwaarden van Aplus Zorg

 
Artikel 1: Definities

  • Aplus Zorg: de zorgaanbieder die de diensten levert.
  • Cliënt: de natuurlijke of rechtspersoon die een overeenkomst aangaat met Aplus Zorg.
  • Partijen: Aplus Zorg en cliënt samen.
  • Diensten: alle werkzaamheden, in welke vorm dan ook, die Aplus Zorg voor of ten behoeve van de cliënt verricht.
  • Overeenkomst: elke afspraak tussen Aplus Zorg en de cliënt om diensten te leveren tegen bepaalde voorwaarden.

 
Artikel 2: Toepasselijkheid
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle offertes, overeenkomsten en diensten van of met Aplus Zorg, tenzij uitdrukkelijk anders schriftelijk overeengekomen.
 

Artikel 3: Totstandkoming Overeenkomst

  • Alle offertes van Aplus Zorg zijn vrijblijvend en 30 dagen geldig, tenzij anders aangegeven.
  • De overeenkomst komt tot stand op het moment dat de schriftelijke bevestiging van Aplus Zorg door de cliënt is ontvangen en geaccepteerd, ofwel door een expliciete bevestiging van de cliënt, ofwel doordat Aplus Zorg start met de uitvoering van de diensten.

 
Artikel 4: Uitvoering van Diensten

  • Aplus Zorg zal zich inspannen om de diensten naar beste inzicht en vermogen uit te voeren.
  • Indien en voor zover een goede uitvoering van de diensten dit vereist, heeft Aplus Zorg het recht bepaalde werkzaamheden te laten verrichten door derden.

 
Artikel 5: Verplichtingen van de Cliënt

  • De cliënt zorgt ervoor dat alle gegevens, waarvan Aplus Zorg aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het uitvoeren van de diensten, tijdig aan Aplus Zorg worden verstrekt.
  • Indien de voor de uitvoering van de diensten benodigde gegevens niet tijdig aan Aplus Zorg zijn verstrekt, heeft Aplus Zorg het recht de uitvoering van de overeenkomst op te schorten en/of de uit de vertraging voortvloeiende extra kosten volgens de gebruikelijke tarieven aan de cliënt in rekening te brengen.

 
Artikel 6: Wijziging en Annulering van de Overeenkomst

  • Wijzigingen in de overeenkomst zijn pas geldig na acceptatie door beide partijen en schriftelijke bevestiging door Aplus Zorg.
  • Annulering van de overeenkomst door de cliënt kan alleen schriftelijk geschieden. Afhankelijk van het moment van annulering kunnen annuleringskosten in rekening worden gebracht.

 
Artikel 7: Betalingsvoorwaarden

  • Betaling dient te geschieden binnen 14 dagen na factuurdatum op een door Aplus Zorg aan te geven wijze in de valuta waarin is gefactureerd.
  • Na het verstrijken van 14 dagen na de factuurdatum is de cliënt in verzuim; de cliënt is vanaf het moment van verzuim over het opeisbare bedrag de wettelijke rente verschuldigd.

 
Artikel 8: Aansprakelijkheid

  • In geval van aansprakelijkheid is deze beperkt tot het bedrag van de door de verzekeraar van Aplus Zorg gedane uitkering, voor zover deze aansprakelijkheid door de verzekering wordt gedekt.
  • Aplus Zorg is uitsluitend aansprakelijk voor directe schade.

 
Artikel 9: Klachten en Geschillen

  • Klachten over de verrichte werkzaamheden dienen door de cliënt binnen 8 dagen na ontdekking, doch uiterlijk binnen 30 dagen na voltooiing van de betreffende werkzaamheden schriftelijk te worden gemeld aan Aplus Zorg.
  • Geschillen tussen Aplus Zorg en de cliënt zullen worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in de vestigingsregio van Aplus Zorg.

 
Artikel 10: Slotbepalingen

  • Op elke overeenkomst tussen Aplus Zorg en de cliënt is Nederlands recht van toepassing.
  • De versie van algemene voorwaarden die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst is steeds van toepassing.

Copyright © 2025 Aplus Zorg alle rechten voorbehouden

Design & Development by Decazoid